Kategorie

Reklamace

Obsah
1. Reklamace
2. Jak postupovat při reklamaci?
3. Servis
4. Jak postupovat při opravě?
5. Spolupráce

Pro více informací před odesláním zboží na reklamaci nás prosím kontaktujte na emailové adrese:
info@svet-tabletu.cz

Často se setkáváme s reklamacemi zařízení s operačním systémem s jednoduchou softwarovou závadou, kterou lze opravit bez nutnosti zboží odesílat. V některých případech rovnou odesíláme zákazníkovi nový kus. Při závažnějších hardwarových závadách může být potřeba zboží odeslat na adresu našeho smluvního partnera, který nám zajišťuje záruční opravy. Průběh reklamace tak můžete urychlit.

Berte prosím na vědomí, že u zařízení s operačním systémem není možné reklamovat softwarové závady aplikací třetích stran. Prodejce, výrobce ani vývojář dané aplikace Vám nezaručí její správnou funkčnost.

Jak postupovat při reklamaci?

Reklamační formulář ke stažení ve formátu PDF.

  1. Před odesláním zboží na reklamaci nás prosím kontaktujte na info@svet-tabletu.cz.
  2. Stáhněte si reklamační formulář z výše uvedeného odkazu.
  3. Formulář vytiskněte, vyplňte, podepište a vložte do zásilky s reklamovaným zbožím.
  4. Zboží k reklamaci odešlete na adresu:

Marek Milfait
Brožíkova 959
349 01, Stříbro

Reklamované zboží může také osobně předat spolu s vytištěným formulářem na kamenné prodejně společnosti Altavista-LCD s.r.o., která je naším smluvním partnerem:

FiX-iT
T.G. Masaryka 838/31
360 01, Karlovy Vary

Otevírací doba:
Pondělí - Pátek od 9 hod do 18 hod

Servis, pozáruční a mimozáruční opravy

Svet-tabletu.cz nově nabízí opravu Vašeho rozbitého zařízení. Opravujeme jak hardwarové, tak softwarové závady. Zaměřujeme se na značkové i neznačkové výrobky, převážně na tablety, mobilní telefony, notebooky, GPS navigace, e-booky apod. Jsme schopni vyměnit prasklý LCD displej, dotykové sklo, ale i poškozený USB port, nabíjecí port, nebo nefunkční tlačítko. Oproti konkurenčním a autorizovaným servisům nabízíme nižší cenu opravy z důvodu nákupu náhradní dílů přímo u výrobců.

Většinu náhradních dílů držíme skladem a i to v případě neznačkových zařízení. Náhradní díly se snažíme dopravit do ČR v co nejkratším termínu kurýrní službou DHL. Naši technici jsou profesionálové ve svém oboru a jsou pravidelně proškolováni a seznamováni s novými zařízeními. Náš servis je vybaven moderními diagnostickými zařízeními. Naše služby poskytujeme jak v České, tak ve Slovenské republice.

    • Na veškeré opravy poskytujeme záruční dobu v délce 6 měsíců.
    • Záruční doba na nové náhradní díly je v délce 24 měsíců.
    • V případě opravy Vašeho zařízení nabízíme bezplatnou diagnostiku.
    • Našim cílem je zakázky vyřídit co nejrychleji a nejkvalitněji, a odeslat je k úplné spokojenosti zákazníka.

Jak postupovat při opravě?

Servisní formulář ke stažení ve formátu PDF.

  1. Pro cenovou kalkulaci nás prosím kontaktujte na emailové adrese info@svet-tabletu.cz.
  2. Stáhněte si servisní formulář z výše uvedeného odkazu
  3. Formulář vytiskněte, vyplňte, podepište a vložte do zásilky se zbožím k opravě.
  4. Zboží k opravě odešlete na adresu:

Marek Milfait
Brožíkova 959
349 01, Stříbro

Více informací a cenovou kalkulaci můžete také získat na kamenné prodejně společnosti Altavista-LCD s.r.o., která je naším smluvním partnerem, nebo zde můžete osobně předat zboží k opravě.

FiX-iT
T.G. Masaryka 838/31
360 01, Karlovy Vary

Otevírací doba:
Pondělí - Pátek od 9 hod do 18 hod

Spolupráce – servis a náhradní díly

Jste prodejce, distributor nebo velkoobchod a máte zájem o servisní služby tabletů, mobilních telefonů, GPS navigací, noteboků apod.? Nebo máte zájem o náhradní díly? Neváhejte nás kontaktovat, jsme schopni Vám nabídnout nadstandardní služby na míru Vašim potřebám, výhodnější ceny náhradních dílů a jejich rychlejší dodání.

Pro navázaní spolupráce nám napište na info@svet-tabletu.cz.