Kategorie

Časté dotazy - FAQ

Obsah
1. Proč zde nakoupit
2. Rozdíl oproti konkurenci
3. Clo a DPH
4. Záruka
5. Reklamace
6. Root a neoficiální ROM
7. Sevis
8. Český návod
9. Dobírka
10. Doba doručení
11. Nákup ze Slovenska
12. Čeština a Google Play
13. Česká nabíječka
14. Zboží není v nabídce

1. Proč bych měl nakoupit na svet-tabletu.cz?
Nejsme pouhými zprostředkovateli, pro Vás to znamená, že se nákup řídí zákony České republiky. Snažíme se Vám nabídnout nadstandardní služby a komfort při nakupování zahraničních výrobků jako v ČR. U nás máte vždy dopravu zdarma na veškeré zboží a to i na Slovensko. Vybíráme na trhu kvalitní a zajímavé zboží, tvoříme vlastní popisky formou recenze, děláme vlastní fotografie v ateliérových podmínkách. Případnou reklamaci vyřídíte v ČR, zboží je v češtině s českou nabíječkou a děláme pro něj vlastní české návody. Jsme Vám navíc k dispozici online pro jakékoliv Vaše dotazy před i po Vašem nákupu. Máte se na koho obrátit...

2. V čem se lišíte oproti konkurenci?
Díky tomu, že často nakupujeme přímo u výrobce, máme velkoobchodní ceny, máme velmi nízké marže, jsme jediný článek mezi Vámi a výrobcem. Chceme být experty ve svém oboru, abychom Vám mohli odborně poradit, a proto veškeré výrobky před uvedením do prodeje osobně vyzkoušíme. Nesnažíme se nabízet jakékoliv zboží za každou cenu, chceme aby zákazník byl se zbožím spokojený a nelitoval svého nákupu. Z tohoto důvodu v našem katalogu nenaleznete levné tablety za 1000 Kč.

Nabízíme jen kvalitní zboží, které musí vždy splňovat určité parametry, takže i na nejlevnějším tabletu si pustíte film ve FullHD a zahrajete náročnější 3D hru. Pro ty co mají rádi čísla, například naše tablety musí vždy splňovat: Alespoň IPS displej, rozlišení od 1024x600, dvoujádrový procesor a 1GB RAM.

3. Hradíte clo a DPH, je uvedená cena na stránkách konečná?
Veškeré ceny uvedené na stránkách jsou konečné se započteným DPH. Nejsme zprostředkovatelé, proto s námi uzavíráte kupní smlouvu, která se řídí zákony České republiky. Není-li například skladem zboží, které prodává čínský výrobce, veškeré celní řízení vyřídíme a uhradíme. Zboží Vám přijde stejně jako kdyby bylo skladem v ČR.

4. Jaká je na zboží záruka?
Na veškeré zboží je námi poskytována minimální záruka 2 roky, dle zákonů České republiky, není-li uvedeno jinak. Výjimkou může být například použité nebo opravované zboží, případně zboží prodávané s vadou. Délka poskytované záruky u tohoto zboží je vždy uvedena v popisu výrobku a také ji uvádíme na faktuře. U některého zboží nabízíme možnost zakoupit rozšířenou záruku, tu lze získat tak, že ji přidáte do košíku jako další položku společně se zbožím, nalézá se v detailu zboží pod položkou "Záruka".

5. Jak probíhá reklamace zboží, kdy mám nárok na reklamaci?
V případě, že chcete zboží reklamovat, kontaktujte nás prosím nejdříve na emailové adrese uvedené v kontaktech. Často lze problém vyřešit bez potřeby zasílání zboží, nebo Vám v některých případech pošleme nové zboží rovnou. Více informací k reklamaci naleznete v menu v položce "Reklamace a servis".

6. Mohu zařízení rootnout nebo do něj nahrát neoficiální ROM?
Jako jediní na trhu Vám umožňujeme v záruční době na svém zařízení provést root, nebo do něj nahrát neoficiální ROM. O záruku v tomto případě nepřicházíte, lze však reklamovat pouze vady vzniklé během výroby, vady materiálu apod. Lze reklamovat prasklý kryt, nefunkční displej, nefunkční nabíječku atd. Nelze reklamovat vady softwaru!

Důrazně Vás upozorňujeme, aby jste tuto činnost prováděli pouze, pokud dané problematice rozumíte! Při rootování, nebo nahrávání jiné ROM, si můžete nevratně zařízení poškodit, na tyto zásahy se nevztahuje záruka! Provozovatel obchodu, výrobci zboží, ani autoři firmwaru, custom ROM, rootu apod. nenesou žádnou odpovědnost za případné způsobené škody!

7. Provádíte servis tabletů a telefonů?
Ano, provádíme opravy hardwarových i softwarových závad. Jsme schopni opravit tablety, mobilní telefony, GPS navigace, notebooky apod. Více informací naleznete v menu pod položkou "Reklamace a servis".

8. Kde naleznu český manuál nebo návod k aktualizaci zařízení?
Manuál ke stažení v elektronické podobě naleznete v detailu zboží na konci jeho popisu. Případně Vám jej zašleme na Vaši emailovou adresu. Ke zboží vytváříme vlastní manuály, které archivujeme minimálně po dobu záruční doby posledního prodaného kusu.

Návody k aktualizaci zařízení naleznete v menu pod položkou "Podpora", kterou se snažíme pravidelně aktualizovat a přidávat do ní nejnovější firmwary ke stažení. Pokud jste nenašli návod pro Vaše zařízení, kontaktujte nás, rádi Vám s aktualizací poradíme a pomůžeme, nebo Vám nalezneme nejnovější dostupný firmware.

9. Proč nezasíláte zboží na dobírku?
I přes velkou oblibu dobírky u českých zákazníků jsme se rozhodli ji standardně nenabízet. Novým trendem v internetovém nakupování je objednání stejného zboží u vícero prodejců a přebrání si balíku jen od toho nejrychlejšího. Protože se zaměřujeme převážně na zboží, které často nakupujeme přímo u výrobců a prodejců v Číně a Hongkongu, míváme delší dodací lhůty a často se nám stávalo, že si zákazníci nákup rozmysleli a dobírku nevyzvedli. Přesto je možné nás kontaktovat a dohodnout se na zaslání zboží dobírkou, u zboží skladem Vám vždy vyjdeme vstříc.

10. Za jak dlouho mi bude zboží doručeno?
V případě, že je zboží označeno zeleným štítkem "Skladem v ČR", bude Vám doručeno do 2-3 dnů od přijetí platby. V ostatních případech je přibližná doba dodání, od přijetí platby, uvedena u každého výrobku. Přijetí platby běžně trvá 1-2 pracovní dny. Následně je zboží objednáno v zahraničí, pokud je skladem je odesláno do 4-7 pracovních dnů, následná doprava do ČR společně s proclením zboží trvá 3-9 dní. Prosím vezměte na vědomí, že doba dodání může být prodloužena státními svátky v zemi našeho dodavatele.

11. Zasíláte zboží i na Slovensko, mohu platit EUR?
Ano, můžete přes nás nakoupit i v případě, že jste ze Slovenska. Nabízíme pro Vás stejné podmínky jako při nákupu z České republiky a to i dopravu zdarma na jakoukoliv objednávku. V horní liště si můžete přepnout zobrazení cen v EUR, které se denně přepočítávají podle aktuálního kurzu. Po dokončení objednávky Vám bude zaslán email s číslem účtu u slovenské banky, na který můžete platit v EUR.

12. Je v tabletu čeština, fungují služby Google?
Veškeré zboží, které nabízíme má českou lokalizaci a podporuje služby Google.

13. Dodáváte zboží s českými nabíječkami?
Pokud je u zboží napsáno, že obsahem balení je i nabíječka, dodáváme spolu se zbožím vždy čínskou nabíječku s českou redukcí, nebo přímo českou nabíječku.

14. Tablet nebo náhradní díl nemáte v nabídce, mohu ho zakoupit u Vás?
Pokud máte zájem o jakékoliv zboží, které nenabízíme, a chtěli by jste ho zakoupit přes nás, kontaktujte nás. Pokud bude náš dodavatel zboží nabízet a bude splňovat určité parametry, rádi ho do nabídky přidáme. Jsme rádi, za každou zpětnou vazbu od zákazníků, můžeme tak své služby zlepšovat a sortiment rozšiřovat.